Climatronic – Klimatyzacja Samochodowa

Ukryte kody systemu klimatronik klimatyzacji samochodowej:

VW BORA – dotyczy wszystkich modeli
VW GOLF – dotyczy wszystkich modeli
VW LUPO – dotyczy wszystkich modeli
VW NEW BEETLE – dotyczy wszystkich modeli
VW PASSAT – dotyczy wszystkich modeli
VW POLO – dotyczy wszystkich modeli

Aby można było wejść do opcji gdzie wpisywane są kody należy:
Przycisnąć i przytrzymać przycisk recyrkulacji w następnej kolejności wcisnąć przycisk „strzałka do góry”. Na wyświetlaczu pojawi się komunikat 01c oznaczający kod numer 1.
Wybrać teraz + lub ustawić żądany kod oraz przycisnąć przycisk recyrkulacji.
Wciśnięcie AUTO powoduje wyjście z opcji gdzie wpisuje się kody.


Kody diagnostyczne klimatronik:

  1. Oznacza uszkodzenie systemu, wyświetlony zostaje DTC
  2. Wartość (cyfrowa) z wewn. czujnika temp. podsufitka – G 86
  3. Wartość (cyfrowa) z wewn. czujnika temp. deska rozdzielcza – G 56
  4. Wartość (cyfrowa) z czujnika temp. zasysane powietrze – G 89
  5. Wartość (cyfrowa) z czujnika temp. zewn. otoczenie – G 17 – przód
  6. Wartość (cyfrowa) z czujnika temp. zewn. otoczenia
  7. Wartość (cyfrowa) z czujnika temp. otoczenia dmuchawa świeże powietrze – G 109
  8. Wartość (cyfrowa) potencjometr silnika klapa regulacji temp. – G 92
  9. Wartość różnicowa klapa regulacja temperatury – Temperature Regulator Flap Delta Value
  10. Wartość występującego błędu dot. klapa regulacji temperatury
  11. Wartość (cyfrowa) potencjometr silnika klapa centralna – G 112
  12. Specjalna wartość klapa centralna
  13. Wartość (cyfrowa) potencjometr silnika klapa nogi-odszraniacz  – G 114
  14. Specjalna wartość klapa nogi-odszraniacz
  15. Wartość (cyfrowa) potencjometr silnika klapa przepływ powietrza – G 113
  16. Specjalna wartość klapa przepływ powietrza
  17. Prędkość samochodu w km/h
  18. Napięcie (aktualne) dmuchawa powietrza (V)
  19. Napięcie specjalne dmuchawa powietrza (V)
  20. Napięcie sprężarka klimatyzacji (sprzęgło klimatyzacji) (V)
  21. Niskie napięcia
  22. Cykl dot. klimatyzowania przełącznik wysokie ciśnienie klimatyzacji – F 118
  23. Przełącznik (cykle) wysokie ciśnienie klimatyzacji – F 118
  24. Cykle przełączania, które się nie wahają
  25. Wartość analogowa cyfrowa (przełącznik Kick-Down)
  26. Wartość analogowa cyfrowa , światło ostrzegania temperatura chłodzenia silnika (ECT)
  27. Wartość kodu
  28. Obrotowa prędkość silnika – (RPM)
  29. Obrotowa prędkość kompresor klimatyzacji
  30. Informacja o wersji programu
  31. Sprawdzenie wyświetlacza
  32. Licznik występujących błędów potencjometr klapy regulacji temp.
  33. Licznik występujących błędów potencjometr klapa centralna
  34. Licznik występujących błędów potencjometr klapa nogi/odszraniacz
  35. Licznik błędów potencjometr klapa przepływu powietrza
  36. Sygnał położenia (skrajnego)“zimno” – potencjometr silnika klapa regulacja temperatury – G 92
  37. Sygnał położenia (skrajnego) “gorąco” – potencjometr silnika klapa regulacja temperatury – G 92 max.
  38. Sygnał położenia (skrajnego) “zimno” – potencjometr silnika klapa centralna – G 112
  39. Sygnał położenia (skrajnego) “gorąco” – potencjometr silnika klapa centralna- G 112
  40. Sygnał położenia (skrajnego) “zimno” – potencjometr silnika klapa nogi-odszraniacz – G114
  41. Sygnał położenia (skrajnego) “gorąco” – potencjometr silnika klapa nogi-odszraniacz – G 114
  42. Sygnał położenia (skrajnego) “zimno” – potencjometr silnika klapa przepływ powietrza – G 113
  43. Sygnał położenia (skrajnego) „gorąco” – potencjometr silnika klapa przepływ powietrza – G 113
  44. Cykle operacji pojazdu (licznik)
  45. Obliczona temp. wewn.
  46. Temperatura zewn. otoczenia – filtr regulacja – program wewn.
  47. Temperatura zewn. otoczenia (nie filtrowana) – program wewn. w stopniach C
  48. Temperatura zewn. otoczenia – cyfrowo – nie filtrowana
  49. Licznik błędów prędkościomierz – prędkość pojazdu
  50. Czas postoju w min.
  51. Temperatura – chłodzenie silnika – ECT w stopniach C
  52. Kanał 1 (graficzny) – kompresor klimatyzacji musi być wyłączony) – wyświetlony zostaje 88.8.
  53. Kanał 2 (graficzny) – elektryczny system wyjść – wyświetlony zostaje 88.8.
  54. Znak sterujący
  55. Temperatura zewn. podana w stopniach C lub F, która potwierdzona jest na sterowniku klimatyzacji
  56. Temperatura podana w stopniach C z wewn. czujnika temperatura w podsufitce – G 86
  57. Temperatura podana w stopniach C, która pochodzi z wewn. czujnika temperatury deska rozdzielcza – G 56.
  58. Temperatura podana w stopniach C – czujnik kanał świeże powietrze – G 89
  59. Temperatura podana w stopniach C – zewn. czujnik temperatury – G 17 – przód
  60. Temperatura podana w stopniach C pochodząca z czujnika wskazującego temperaturę otoczenia w dmuchawie – G 109
  61. Ostatnia wersja programu

Podziel się z innymi !!!

Wstaw komentarz


− jeden = 2