Climatronic – Klimatyzacja Samochodowa

Kody systemu klimatronik klimatyzacji samochodowej:

VW BORA – dotyczy wszystkich modeli
VW GOLF – dotyczy wszystkich modeli
VW LUPO – dotyczy wszystkich modeli
VW NEW BEETLE – dotyczy wszystkich modeli
VW PASSAT – dotyczy wszystkich modeli
VW POLO – dotyczy wszystkich modeli

Kody Diagnostic Trouble Code DTC w automatycznej klimatyzacji klimatronik:

00.0 Oznacza brak błędów
02.1 Czujnik temp. wewn. – G86 podsufitka, ciągła przerwa (uwaga: jeśli czujnik jest uszkodzony ustawiana jest wartość 128)
02.2 Czujnik temp. wewn.  podsufitka, ciągłe zwarcie (uwaga: jeśli czujnik jest uszkodzony ustawiana jest wartość 128)
02.3 Czujnik temp. wewn. podsufitka, czasem przerwa
02.4 Czujnik temp. wewn. podsufitka, czasem zwarcie
03.1 Czujnik temp.wewn. – G56 deska rozdzielcza, ciągła przerwa (uwaga: jeśli czujnik jest uszkodzony ustawiana jest wartość 128)


03.2 Czujnik temp. wewn. deska rozdzielcza, ciągłe zwarcie (uwaga: jeśli czujnik jest uszkodzony ustawiana jest wartość 128)
03.3 Czujnik temp. wewn. deska rozdzielcza, czasem przerwa
03.4 Czujnik temp. wewn. deska rozdzielcza, czasem zwarcie
04.1 Czujnik temp. kanał ze świeżym powietrzem – G89, ciągła przerwa (uwaga: wartość dostarczana jest poprzez uszkodzony czujnik temp.)
04.2 Czujnik temp. kanał ze świeżym powietrzem, ciągłe zwarcie (uwaga: wartość dostarczana jest poprzez uszkodzony czujnik temp.)
04.3 Czujnik temp.kanał ze świeżym powietrzem, czasem przerwa
04.4 Czujnik temp. kanał ze świeżym powietrzem, czasem zwarcie
05.1 Czujnik temp. zewn. otoczenia, przód – G17 , ciągła przerwa (uwaga: wartość dostarczana jest poprzez uszkodzony czujnik temp.)
05.2 Czujnik temp. zewn. otoczenia, z przodu, ciągłe zwarcie, zobacz (uwaga: wartość dostarczana jest poprzez uszkodzony czujnik temp., jeśli czujniki G89 oraz  G17 są uszkodzone ustawiana jest wartość 128)
05.3 Czujnik temp. zewn. otoczenia z przodu, czasem przerwa
05.4 Czujnik temp. zewn. otoczenia z przodu, czasem zwarcie
06.1 Czujnik temp. – chłodzenie silnika ECT – G110, klimatyzacja gdy ciągła przerwa (uwaga: w przypadku uszkodzonego lub niezainstalowanego czujnika wyliczana zostaje temp. chłodzenia silnika,  diagnostykę należy wykonywać powyżej 0 st. C)
06.2 Czujnik temp. – chłodzenie silnika ECT, klimatyzacja gdy ciągłe zwarcie (uwaga: w przypadku uszkodzonego lub niezainstalowanego czujnika wyliczana zostaje temp. chłodzenia silnika,  diagnostykę należy wykonywać powyżej 0 st. C)
06.3 Czujnik temp. chłodzenie silnika ECT, klimatyzacja gdy czasem przerwa
06.4 Czujnik temp. chłodzenie silnika ECT, klimatyzacja gdy czasem zwarcie
07.1 Czujnik temp. otoczenia dmuchawa świeże powietrza – G109, ciągła przerwa (uwaga: właściwa wartość która została zaprogramowana wynosi 0)
07.2 Czujnik temp. otoczenia dmuchawa świeże powietrze, ciągłe zwarcie (uwaga: właściwa wartość która została zaprogramowana wynosi 0)
07.3 Czujnik temp. otoczenie dmuchawa świeże powietrze, czasem przerwa
07.4 Czujnik temp. otoczenie dmuchawa świeże powietrze, czasem zwarcie
08.1 Potencjometr silnika klapa regulacji temp. – G92, ciągła przerwa (uwaga: silnik dot. klapy regulacji temp. może być sterowana jedynie ręcznie)
08.2 Potencjometr silnika klapa regulacji temp., ciągłe zwarcie (uwaga: silnik dot. klapy regulacji temp. może być sterowana jedynie ręcznie)
08.3 Potencjometr silnika klapa regulacji temp. czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temp. czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacja temperatury, ciągła blokada, (uwaga: silnik zapętlony, należy spróbować programowo pozbyć się blokady)
08.6 Potencjometr silnika klapa regulacji temp. uszkodzenie
08.7 Klapa regulacja temp. czasem blokowana
11.1 Potencjometr silnika klapa centralna – G112, ciągła przerwa (uwaga: klapa centralna, silnik może być sterowany tylko ręcznie)
11.2 Potencjometr silnika klapa centralna, ciągłe zwarcie (uwaga: klapa centralna, silnik może być sterowany tylko ręcznie)
11.3 Potencjometr silnika klapa centralna, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapa centralna, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, gdy ciągła blokada (uwaga: silnik zapętlony, należy spróbować programowo pozbyć się blokady)
11.6 Potencjometr silnika klapa centralna, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, gdy czasem blokowana
13.1 Potencjometr silnik klapa nogi/odszraniacz – G114 ciągła przerwa (uwaga: silnik klapa nogi/odszraniacz może być sterowany tylko ręcznie)
13.2 Potencjometr silnik klapa nogi/odszraniacz, gdy ciągłe zwarcie (uwaga: silnik klapa nogi/odszraniacz może być sterowany tylko ręcznie)
13.3 Potencjometr silnik klapa nogi/odszraniacz, gdy czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnik klapa nogi/odszraniacz, gdy czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, gdy ciągła blokada (uwaga: silnik zapętlony, należy spróbować programowo pozbyć się blokady)
13.6 Potencjometr silnik klapa nogi/odszraniacz, gdy uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, gdy czasem blokowana
15.1 Potencjometr silnik klapa powietrza – G113, ciągła przerwa (uwaga:  tryb limp-home dla tego trybu wartość cyfrowa wewn. zaprogramowana)
15.2 Potencjometr silnik klapa powietrza, gdy ciągłe zwarcie (uwaga:  tryb limp-home dla tego trybu wartość cyfrowa wewn. zaprogramowana)
15.3 Potencjometr silnik  klapa powietrza, gdy czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnik klapa powietrza, gdy czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, gdy ciągła blokada, zobacz (uwaga: silnik zapętlony, należy spróbować programowo pozbyć się blokady)
15.6 Potencjometr silnika klapa powietrza, gdy uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, gdy czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał dotyczący prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy – świeże powietrze, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy – świeże powietrze, sporadyczne
20.1 Złe napięcie  – kompresor klimatyzacji – ciągle (uwaga: kompresor jest wyłączony do momentu, aż napięcie wzrośnie powyżej 10.8V – ostatnie 25 sekund
20.3 Złe napięcie – kompresor klimatyzacji – sporadycznie
22.1 Wyłącznik wysokie ciśnienie gazu klimatyzacji – F118,  ciągła przerwa uwaga: kompresor wyłączony do zamknięcia wyłącznika)
22.3 Wyłącznik  – wysokie ciśnienie gaz klimatyzacji, gdy czasem przerwa
22.5 Wyłącznik  – wysokie ciśnienia gaz klimatyzacji, gdy 120 x otwarty (uwaga:  ponowne uruchomienie kompresora, skaner dot. błędów VAG 1551)
29.1 Detekcja poślizgu – pasek „soft”, ciągła
29.2 Detekcja poślizgu – pasek „hard”, ciągła
29.3 Detekcja poślizgu – pasek „soft”, sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu – pas „hard”, sporadycznie

Podziel się z innymi !!!

Wstaw komentarz


− 1 = sześć